• 13-01-2007, 18:28:19
    #10
    temanı değiştir
    ince karakter kullanma içeriğide biraz daralt.sınıf sitesi olsun
  • 13-01-2007, 18:44:35
    #11
    ASP Sitem güzeldir ama geç yükler bir çok modül kullanmışsın hayırlısı olsun inşallah bu dostluklar ileridede devam eder...
  • 20-01-2007, 19:29:32
    #12
    Üyeliği durduruldu
    tüm yorumlarınız için saolun