• 08-02-2009, 11:58:48
    #1
    arkadaşlar legend1985 den siteyi aldım,
    webmastersitesi.org üye olmanızı bekliyorum
  • 08-02-2009, 11:58:48
    #2
    Misafir
    Üstteki banner içeriğe pek uygun olmamış gibi.
  • 08-02-2009, 12:06:32
    #3
    GLadiatoR'e katılıyorum. Ayrıca domainde çok sıradan ve default tema harici başka bir tema kullanmanızı birde logo yaptırmanızı öneririm..
  • 08-02-2009, 13:03:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    r10 nun bölümleri ile aynı.ilerlemek istiyosan özgün ol...
  • 08-02-2009, 14:15:12
    #5
    önerilierinizi dikatte aldım yapıyorum
  • 08-02-2009, 16:10:08
    #6
    Çok standart bi webmaster sitesi biraz özgün olmak kazandırır.
  • 08-02-2009, 17:11:20
    #7
    Üyeliği durduruldu
    üstteki reklam olmamış bencede..