• 06-02-2009, 09:02:37
    #19
    teşekkür ediyorum yorumlarınız ve eleştirileriniz için
  • 06-02-2009, 10:26:20
    #20
    Hayırlı olsun hocam,başarılı olmanız dileğiyle..
  • 06-02-2009, 10:52:32
    #21
    Hayırlı olsun
  • 06-02-2009, 11:17:35
    #22
    Yorumlarınız için teşekkür ediyorum
  • 10-03-2009, 18:46:50
    #23
    bu arada sitemiz bu ay PCNET dergisinin Okurlarımızdan Siteler bölümünde yer almaktadır.
  • 10-03-2009, 18:54:23
    #24
    Seninki güzelmiş Şaka bir yana güzel olmuş gerçekten tebrikler.
  • 10-03-2009, 18:56:52
    #25
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun dostum.güzel site.başarılar