• 02-01-2007, 14:54:29
    #1
    arkadaşlar yeni yaptığm site için yorumlarınız ve önerileriniz.....
    (kodlama daha bitmedi ve siteye henüz isim bulamadım :S)


  • 02-01-2007, 14:59:11
    #2
    çok güzel olmuş harbiden bravo başarılarının devamını dilerim.
  • 02-01-2007, 15:09:50
    #3
    pardon linki unutmuşum

    http://www.teknomaniac.com/a/index
  • 02-01-2007, 16:10:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    siteyi komple bitirip konu aç bence