yorum-öneri - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
yorum-öneri
3
●
446
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
yorum-öneri
02-01-2007, 14:54:29
#1
zlatan
arkadaşlar yeni yaptığm site için yorumlarınız ve önerileriniz.....
(kodlama daha bitmedi ve siteye henüz isim bulamadım :S)
02-01-2007, 14:59:11
#2
MuratCem
çok güzel olmuş harbiden bravo başarılarının devamını dilerim.
02-01-2007, 15:09:50
#3
zlatan
pardon linki unutmuşum
http://www.teknomaniac.com/a/index
02-01-2007, 16:10:10
#4
Likeliness
Üyeliği durduruldu
siteyi komple bitirip konu aç bence
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler