• 12-04-2009, 17:23:30
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ismi çok güzelmiş gerçekten hayırlı olsun
  • 13-04-2009, 18:30:04
    #29
    Üyeliği durduruldu
    @rapley, evet siteyi ali yaptı. yalnız site bana ait, host, domain vs. eklentiyi de musa (teyt.org) yazdı.

    @WormWar yorumunuz için teşekkür ederim.
  • 14-04-2009, 00:43:22
    #30
    Kesinlikle destekliyorum. Böyle projelerde Türkleri desteklemek lazım. Fırsat bulduğum zaman sitemde de tanıtacağım. İmzamda kullanmaya başladım. Yolun açık olsun...
  • 14-04-2009, 17:25:39
    #31
    Üyeliği durduruldu
    @ilyasbat, gösterdiğiniz büyük destek için teşekkür ederim.