• 15-12-2006, 05:13:40
    #10
    domail bir anlık bi düşünce. boyle başladık bole gidelim artık. siteyi beğenmenize sevindim.

    reklam fışkırma konusuna gelince yıllardır bu işlerle uğraşıom site açılır açılmaz reklam koyulmaz koyulursa millet ürker bilirim

    genel olarak saolun.
  • 15-12-2006, 07:32:40
    #11
    Klasik soyturk tasarımı
    Ellerine sağlık
  • 16-12-2006, 00:41:28
    #12
    saol k2an
  • 16-12-2006, 02:54:19
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Güzel site olmuş bende bir sitemi ekledim
  • 16-12-2006, 04:52:56
    #14
    saolasın mesut dadas
  • 16-12-2006, 08:46:06
    #15
    dsgnr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklam fışkırma konusuna gelince yıllardır bu işlerle uğraşıom site açılır açılmaz reklam koyulmaz koyulursa millet ürker bilirim
    Aynen katılıyorum. Millet artık reklamları tasarım objesi olarak görüyo ve kullanıyo.Ve olmassa olmazlarda.öyleki reklam alma ihtimali dahi yokken tasarım aşamasında reklam alanları oluşturarak tasarımı tamamlıyor.

    Başarılar guzel site.
  • 16-12-2006, 12:42:19
    #16
    saolasın desteklediğin için .)