dsgnr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reklam fışkırma konusuna gelince yıllardır bu işlerle uğraşıom site açılır açılmaz reklam koyulmaz koyulursa millet ürker bilirim
Aynen katılıyorum. Millet artık reklamları tasarım objesi olarak görüyo ve kullanıyo.Ve olmassa olmazlarda.öyleki reklam alma ihtimali dahi yokken tasarım aşamasında reklam alanları oluşturarak tasarımı tamamlıyor.

Başarılar guzel site.