• 28-11-2006, 22:48:24
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    www.rtsngz.com
    bugün hazırladığım bir photoshop çalışmam. sizce nasıl olmuş?
  • 29-11-2006, 13:09:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Gayet başarılı. Eğer yeniysen ilk aşamaya göre iyi. Ama dahada geliştirirsen güzel şeyler çıkar ortaya.
  • 29-11-2006, 13:12:59
    #3
    oldukça hoş sade ve hoş
  • 29-11-2006, 13:24:39
    #4
    Hoş gerçekten ancak renklerle oynarsan daha iyi sonuç elde debilirsin bence.
  • 29-11-2006, 14:59:10
    #5
    Yönetici onayı bekliyor
    Teşekkür ederim.
    Designer, 3 yıldır web tasarımla ilgileniyorum fakat grafiklerimin çok iyi olduğu söylenemez, daha çok yazılım üzerine yöneldim.
    Bundan sonra grafikle de ilgileneceğim.
    İnşallah güzel şeyler çıkacak ortaya..
  • 29-11-2006, 18:52:26
    #6
    çok sade ve hoş olmuş güzel çalışma
  • 29-11-2006, 19:58:13
    #7
    Yönetici onayı bekliyor
    Teşekkür ederim.
  • 29-11-2006, 21:50:24
    #8
    Misafir
    Dostum sade olmuş biraz daha canlı renkler kullanarak daha hoş şeyler ortaya çıkarabilirdin gene de başarılar...
  • 29-11-2006, 22:28:26
    #9
    3 yıldır mı ? :=) sen eğer 3 yıldır tasarımla ilgileniyor ve bu siteyi yapıyosan 3 yılını boşa harcamışsın sayalım arkadaşım burdakilerde gayet başarılı diyor ama sitede ne görüyorlar anlamadım 3 tane top var ortasında senin resmin bence gayet saçma k.ßakma profesyonelce ßakınca bunla geliyor gözüme