* Site Adı: Logo Go3, Star, Tiger Muhasebe Programı
* Site Adresi: https://cmryazilim.com
* Açıklama: Logo Muhasebe Programları Hakkinda bilgi paylaşımı resimli alatimlar ve demo kurulumlarının olduğu, Ms SQL Server bağlantıları, tabloları, kurulum ve ayarlarının anlatıldığı bir blog sitesi.
* Açıldığı Tarih: 01.02.2012
* Sitenin ilerleyen günlerdeki hedefleri: Diğer Muhasebe programları hakkında bilgi sağlamak daha çok kişiye daha fazla içerik sunmak.
Şuan yeni hazırladığım Logo Devir Resimli Anlatım gibi kullanıcıların kisilere bağımlı kalmadan kendi işlerini kendilerinin yapmasını sağlamak.
Not : Arkadaşlar bu konu altından Logo programıyla alakalı sql server ve Program hakkında sorularınızı cevaplamaya çalışırım, nedir ne değildir ne işe yarar gibi merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.
Logo Muhasebe Programı | cmryazilim.com
8
●187
- 01-01-2021, 14:54:58
- 01-01-2021, 15:05:42Şu devir işini bilmiyordum para veriyorduk valla 2 sene önce çözdüm yahu ne kadar basitmiş dedim. Gerçekten her konuda böyle aslında çalışırsanız yapamayacağınız hiçbirşey yok. Bu arada konunun okudum çok gzl hazırlanmış yolun açık olsun. Hazır yapmışken videoda hazırlayın izleyen çok olur.
- 01-01-2021, 22:28:11Teşekkürler,
Deneme yapmadan kesinlikle öğrenilmiyor, yedek aldıktan sonra defalarca denenebilir.Güzel bir video çekip detaylara girmeyi ileride düşünüyorum, şuan pek vaktim yok malesef. - 01-01-2021, 22:56:38Tamda Logo Devir işlemi yapmayı araştırıyordum iyi denk geldi kaydettim sitenizi.
Logo Go kullanıyorum Cari hesap Ekstresi ve satış, satın alma faturası yaz dediğimde düzgün çıkmıyor şablonu düzenlemeyi tarif edebilir misiniz ?
Cari hesap ekstresinin son kısmı çıkmıyor
faturaların şablonunu da düzenlemek istityorum - 01-01-2021, 23:34:30dm den bilgi verebilirseniz yarın 17:00 gibi bağlanıp bakabiliriz.SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2021, 23:36:11Dm den detay iletebilirseniz yardımcı olmaya çalışırım. iyi çalışmalar.RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2021, 23:36:57Yok hocam şimdi yapmayacağım ama ilerde lazım olursa sizi rahatsız ederimesterkanfii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle