• 01-01-2021, 14:54:58
    #1
    * Site Adı: Logo Go3, Star, Tiger Muhasebe Programı
    * Site Adresi: https://cmryazilim.com
    * Açıklama: Logo Muhasebe Programları Hakkinda bilgi paylaşımı resimli alatimlar ve demo kurulumlarının olduğu, Ms SQL Server bağlantıları, tabloları, kurulum ve ayarlarının anlatıldığı bir blog sitesi.
    * Açıldığı Tarih: 01.02.2012
    * Sitenin ilerleyen günlerdeki hedefleri: Diğer Muhasebe programları hakkında bilgi sağlamak daha çok kişiye daha fazla içerik sunmak.
    Şuan yeni hazırladığım Logo Devir Resimli Anlatım gibi kullanıcıların kisilere bağımlı kalmadan kendi işlerini kendilerinin yapmasını sağlamak.

    Not : Arkadaşlar bu konu altından Logo programıyla alakalı sql server ve Program hakkında sorularınızı cevaplamaya çalışırım, nedir ne değildir ne işe yarar gibi merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.
  • 01-01-2021, 15:05:42
    #2
    Şu devir işini bilmiyordum para veriyorduk valla 2 sene önce çözdüm yahu ne kadar basitmiş dedim. Gerçekten her konuda böyle aslında çalışırsanız yapamayacağınız hiçbirşey yok. Bu arada konunun okudum çok gzl hazırlanmış yolun açık olsun. Hazır yapmışken videoda hazırlayın izleyen çok olur.
  • 01-01-2021, 22:28:11
    #3
    Teşekkürler,

    Deneme yapmadan kesinlikle öğrenilmiyor, yedek aldıktan sonra defalarca denenebilir.Güzel bir video çekip detaylara girmeyi ileride düşünüyorum, şuan pek vaktim yok malesef.
  • 01-01-2021, 22:53:12
    #4
    Aynen iki gün önce logo'nun kurulu olduğu server'ı taşıdım, ufak trickleri var. Güncelleme nasıl yapılıyor yardımcı olabilir misiniz?
  • 01-01-2021, 22:56:38
    #5
    Tamda Logo Devir işlemi yapmayı araştırıyordum iyi denk geldi kaydettim sitenizi.

    Logo Go kullanıyorum Cari hesap Ekstresi ve satış, satın alma faturası yaz dediğimde düzgün çıkmıyor şablonu düzenlemeyi tarif edebilir misiniz ?

    Cari hesap ekstresinin son kısmı çıkmıyor
    faturaların şablonunu da düzenlemek istityorum
  • 01-01-2021, 23:34:30
    #6
    SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamda Logo Devir işlemi yapmayı araştırıyordum iyi denk geldi kaydettim sitenizi.

    Logo Go kullanıyorum Cari hesap Ekstresi ve satış, satın alma faturası yaz dediğimde düzgün çıkmıyor şablonu düzenlemeyi tarif edebilir misiniz ?

    Cari hesap ekstresinin son kısmı çıkmıyor
    faturaların şablonunu da düzenlemek istityorum
    dm den bilgi verebilirseniz yarın 17:00 gibi bağlanıp bakabiliriz.
  • 01-01-2021, 23:36:11
    #7
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen iki gün önce logo'nun kurulu olduğu server'ı taşıdım, ufak trickleri var. Güncelleme nasıl yapılıyor yardımcı olabilir misiniz?
    Dm den detay iletebilirseniz yardımcı olmaya çalışırım. iyi çalışmalar.
  • 01-01-2021, 23:36:57
    #8
    esterkanfii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dm den detay iletebilirseniz yardımcı olmaya çalışırım. iyi çalışmalar.
    Yok hocam şimdi yapmayacağım ama ilerde lazım olursa sizi rahatsız ederim
  • 21-06-2025, 13:43:03
    #9
    Konu için teşekkürler mesajım bulsun.