• 08-11-2008, 23:37:57
    #10
    say
    Üyeliği durduruldu
    yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar, ama script yazdırmaya kalkıştım ama çok pahalı olacaktı. kullandığım script ücretli ve çok sağlam, sorunsuz bir script. sadece güzel bir tema ayarlamak gerekiyor o kadar.
    server işini de zamanla daha kaliteli serverlar ekleyeceğiz. şuan için server yeterli.
    siteden bir gelir beklemiyoruz, reklamlar server kirasını çıkarsın yeter. şuan günlük 1-2 usd getirisi var o da aylık maximum 60 usd yapar, server 100usd civarı. bakalım nasıl olacak.

    bu arada tema yapan biri var mı önerebileceğiniz?
  • 09-11-2008, 10:12:29
    #11
    aslında güzel olmuş ama çok çok geliştirmelisiniz.. bi kere rapid gibi olmanız içi adanızın olması gerekli 1 sunucu yetmez.. ama inşallah güzel yerlere gelirsiniz.. domain'de güzel birşey olabilirdi ama yine de olsun.. Hayırlı olsun ))
  • 09-11-2008, 11:59:39
    #12
    say
    Üyeliği durduruldu
    Wolfenstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında güzel olmuş ama çok çok geliştirmelisiniz.. bi kere rapid gibi olmanız içi adanızın olması gerekli 1 sunucu yetmez.. ama inşallah güzel yerlere gelirsiniz.. domain'de güzel birşey olabilirdi ama yine de olsun.. Hayırlı olsun ))
    Teşekkürler, rapid gibi olmak çok uzak bir hayal bizim için, kendi çapımızda bişeyler yapmaya çalıştık sadece. kasmıyoruz fazla, olduğu kadar olur.