Wolfenstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında güzel olmuş ama çok çok geliştirmelisiniz.. bi kere rapid gibi olmanız içi adanızın olması gerekli 1 sunucu yetmez.. ama inşallah güzel yerlere gelirsiniz.. domain'de güzel birşey olabilirdi ama yine de olsun.. Hayırlı olsun ))
Teşekkürler, rapid gibi olmak çok uzak bir hayal bizim için, kendi çapımızda bişeyler yapmaya çalıştık sadece. kasmıyoruz fazla, olduğu kadar olur.