yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar, ama script yazdırmaya kalkıştım ama çok pahalı olacaktı. kullandığım script ücretli ve çok sağlam, sorunsuz bir script. sadece güzel bir tema ayarlamak gerekiyor o kadar.
server işini de zamanla daha kaliteli serverlar ekleyeceğiz. şuan için server yeterli.
siteden bir gelir beklemiyoruz, reklamlar server kirasını çıkarsın yeter. şuan günlük 1-2 usd getirisi var o da aylık maximum 60 usd yapar, server 100usd civarı. bakalım nasıl olacak.
bu arada tema yapan biri var mı önerebileceğiniz?