• 06-11-2008, 19:12:28
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Uzun zamandır açmayı plandığım oyun sitesini sonunda açtım. Domain olarak 3,5 yaşındaki oyunstar.net'i uygun gördüm ve aldım. Site içinde Lugelas'ın scriptini kurduk. Site şuanda hazır hale gelmiştir.

    http://www.oyunstar.net/

    Görüşlerinizi bekliyorum.
    Şimdiden teşekkürler...
  • 06-11-2008, 19:28:10
    #2
    Misafir
    Hayırlı olsun , Aramıza hos geldin.
  • 06-11-2008, 19:51:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun kardeş bu scripti kullanan çok kişi var Lugelas iyi iş yaptı valla
  • 06-11-2008, 21:42:46
    #4
    Hayırlı olsun.
  • 06-11-2008, 22:18:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hoş site olmuş. Yalnız scripti lugelasın verdiği gibimi kullandın acaba ? Eğer öleyse biraz editleme yap derim. Eğer tema seninse güzel olmuş site ..
  • 07-11-2008, 00:43:24
    #6
    Hayırlı Olsun!
  • 07-11-2008, 01:19:42
    #7
    gayet hoş biraz koyu renkli buldum ama ff2 de oyun içinde kayma var
  • 07-11-2008, 01:47:57
    #8
    Teşekkürler beyler güzel yorumlarınız için. teenesil ben kaymayı farkedemedim. SS atabilirmisin ö.m ile.
  • 07-11-2008, 01:50:10
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ff' te oyun ekranı menü altına kayıyor..