• 19-11-2009, 23:57:48
    #10
    hayırlı olsun.
    dinlerken uyuduğum ama denemelerde iyi netler çıkardığım ders domain güzelmiş gerçekten bende olsa forum yerine portal tarzı birşeyler kurardım.
  • 20-11-2009, 03:58:12
    #11
    smf yerine vbulletin tercih etmeniz en doğru karar olmuş. hayırlı olması dileklerimle.
  • 20-11-2009, 07:14:38
    #12
    Vbulletin gerçekten smf ye göre kullanışlı ve daha guzel bir yonetim paneline sahip..

    Teşekkürler

    Santo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    smf yerine vbulletin tercih etmeniz en doğru karar olmuş. hayırlı olması dileklerimle.