• 03-03-2008, 00:00:16
    #19
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    eywllah.bende ressam gondermiştim.
  • 03-03-2008, 00:11:09
    #20
    site radminin olduğunu nerden çıkarttınız. site ressam ın
  • 03-03-2008, 01:41:15
    #21
    Üyeliği durduruldu
    hahaha işiniz gücünüz eski konuları hostlatmak ha başka işiniz yokmu sizin