• 07-10-2008, 15:20:48
    #1
    edit.
  • 08-10-2008, 00:28:31
    #2
    forumun teması güzel olmuş sizemi ait?
  • 08-10-2008, 00:37:03
    #3
    arkaplandaki grafik hariç benim tema da, xhtml uyumu oturtamadım localde yaptığımdan dolayı.
    xp'de mi baktınız vista'da mı?
  • 08-10-2008, 00:40:41
    #4
    xp de baktım gayet güzel olmuş. diğer yerler pek içimi açmadı forumda dağıtılan bedava scriptleri atmışın.
  • 08-10-2008, 00:55:27
    #5
    Bi'de Vistada bakmanı öneririm.Doğru söylüyosun diğerleri dağıtıldı forumda fakat koydum ben yinede kulanan arkadaşlar var.
  • 08-10-2008, 02:12:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ya su gmail imza olayi hazir script mi ?

    Bu arada sistem guzel ama anasayfadaki butonlari ortalasan falan daha iyi olucak en altta olunca dikkat cekmiyor aklinda olsun..
  • 26-11-2008, 15:35:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Forum teması şahane, Vubulletine böyle hızlı bir tema buılsam, yapışacamda yok yok yok
  • 26-11-2008, 18:34:07
    #8
    Lord21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum teması şahane, Vubulletine böyle hızlı bir tema buılsam, yapışacamda yok yok yok
    Bende vBulletin tasarım bilgisine sahip olsam aynısını direk yapıcamda,vB'de forumu daraltamıyorum daha
  • 26-11-2008, 19:44:17
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Hayırlı Olsun güzel olmuş