TurkishShare! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
TurkishShare!
10
●
820
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
TurkishShare!
1
2
07-10-2008, 15:20:48
#1
Tias
edit.
08-10-2008, 00:28:31
#2
On3m
forumun teması güzel olmuş sizemi ait?
08-10-2008, 00:37:03
#3
Tias
arkaplandaki grafik hariç benim tema da, xhtml uyumu oturtamadım localde yaptığımdan dolayı.
xp'de mi baktınız vista'da mı?
08-10-2008, 00:40:41
#4
On3m
xp de baktım gayet güzel olmuş. diğer yerler pek içimi açmadı forumda dağıtılan bedava scriptleri atmışın.
08-10-2008, 00:55:27
#5
Tias
Bi'de Vistada bakmanı öneririm.Doğru söylüyosun diğerleri dağıtıldı forumda fakat koydum ben yinede kulanan arkadaşlar var.
08-10-2008, 02:12:14
#6
Loroz
Üyeliği durduruldu
Ya su gmail imza olayi hazir script mi ?
Bu arada sistem guzel ama anasayfadaki butonlari ortalasan falan daha iyi olucak en altta olunca dikkat cekmiyor aklinda olsun..
26-11-2008, 15:35:23
#7
Lord21
Üyeliği durduruldu
Forum teması şahane, Vubulletine böyle hızlı bir tema buılsam, yapışacamda yok yok yok
26-11-2008, 18:34:07
#8
Tias
Lord21 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forum teması şahane, Vubulletine böyle hızlı bir tema buılsam, yapışacamda yok yok yok
Bende vBulletin tasarım bilgisine sahip olsam aynısını direk yapıcamda,vB'de forumu daraltamıyorum daha
26-11-2008, 19:44:17
#9
BlackCode
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Hayırlı Olsun güzel olmuş
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler