• 28-09-2008, 21:00:54
    #1
    evet sonunda Kendime bir site açtım.

    Anasayfa - RigoBert İçine forum kurdum:d




    Şaka şaka Bedava bir Html tasarımını editledim güzel olup olmadığını sormak isterdim sizlere..
  • 28-09-2008, 21:03:25
    #2
    HTML tema içerikle uyumlu olmuş inşallah yararı olur sana bu sitenin
  • 28-09-2008, 21:05:22
    #3
    Teşekkür ederim aslında ilk planım güzeldide yapamadım

    Blog dağıtacaktım xxx.postcuyum.info diye olmadı bende kişisel bir hale sokmak istedim..
  • 28-09-2008, 21:10:23
    #4
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Guzel bir uygulama olmuş.. Hayırlı işler kardeşim..
  • 28-09-2008, 21:11:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun site, iyi çalışmalar.
  • 28-09-2008, 21:15:40
    #6
    Teşekkür ederim Arkadaşlar
  • 30-09-2008, 10:13:44
    #7
    Anasayfa Değiştirildi..
  • 30-09-2008, 10:25:05
    #8
    http://www.bibakimmi.com/

    anasayfa dizaynın iyi olmuş.
  • 30-09-2008, 10:28:21
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Eper Olacak birşeyse yazmışsın. Eğer olacak birşeyse demek istedin sanırım.