• 26-09-2008, 20:48:22
    #1
    Nasıl beğendiniz mi? zenmenteki.com
  • 26-09-2008, 20:53:22
    #2
    nedir bu ???
  • 26-09-2008, 20:55:05
    #3
    bu ne arkadaşım?
  • 26-09-2008, 20:55:54
    #4
    Ne şimdi bu? Kafan güzel herhalde ...
  • 26-09-2008, 20:58:25
    #5
    japonca hazırlanmış bi sayfa noldu ki sadece türkçe sayfaları mı tanıtıyoruz burda?
  • 26-09-2008, 20:58:56
    #6
    espiri canavarı seni
  • 26-09-2008, 21:04:45
    #7
    yok yav o başka bu başka
    o projeye hala yatırımcı arıyorum Microsoft ile görüşmeler devam ediyo ama olmayacak gibi başka birilerini bulacam artık.
  • 26-09-2008, 21:07:31
    #8
    Niye güldün anlayamadım ki? Microsoftla görüşemez miyiz yani?
  • 26-09-2008, 21:08:27
    #9
    Birisi çıkıp japonca siteden 3 tıka 90$ aldım derse...