ben ;scripti atakan yazdı sanıyordum
burda devreye girecez mecbur ses çıkarmazsak bi çok kişiye yalancı gibi gözükecez

scripti ben yazdımda bu sitede bedavax.com un scriptine tasarım giydirilmiş ve üzerine 1-2 ekleme yapılmış hali, satın almak isteyenler vs. gelmiş script satılık veya dağıtılmak için değil o yüzdende aadvark yazmış (iyi mantık kimbilir kaç kişi öyle aratmıştır).
[konu dışı]
Sonuç olarak kimin yazdığı pek önemli değil. Scriptler için ileride bi site hazırlanıp satın alınabilecek bir alan hazırlayacağım zaten çok fazla script birikti elimde kullanmadıklarım vs. var bi site altında toplar demolarını atarım sonra..
[/konu dışı]
önemli olan site olması lazım yazan veya script değil. hayırlı olsun