Altyapı olarak Vanilla Forum sistemi kullanıldı. Sanırım baya da güzel oldu. Tema tasarımı da bittikten sonra tadından yenmicek sanırım.
Görüşlerinizi almak istiyorum.
Edit: Tabi bunun için adresi de vermem gerekiyo
Rahatsız Sözlük - Mizahi bakışlı güncel saçmalıklar