Merhaba Arkadaşlar Sitemize Yeni Tema Uygulaması Yapılmış olup sizlerin beğenise sunmak istedik Nasıl olmuş ? Nasıl geliştirilebilir.eksik veya + larını paylaşırmısınız ?
ASP, ASP.NET, PHP, JAVA, Pyton, AJAX, Java Script, HTML, dHTML, DELPHI, Visual Basic, Perl, CGI, XML
Programlamadili.Net Yeni Yüzü
12
●695
- 20-08-2008, 00:32:09evet Eski Sahibi ferdiydi

Sitemiz'in bulunduğu Sunucunun hddsi yanması sonucu 20Gb lik görsel ders arşivimiz gitti.
bunun yanında rapide atmış olduğumuz dersleri yerine koyabildik.
şuan php - aspnet - firework kategorisindeki derslerde sorun yoktur.
en yakın zamanda Arşivi tekrar yerine koyacağız.
Bu arada Nuke Teması oldugunu nerden bildiniz
- 20-08-2008, 09:13:33ee ben nukenin içinden biriyimPiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"artistbaron" temayıda yapan ibo e onuda tanıyorum
görür görmez anladım 
arşivinize üzüldüm bende katkılar yapmak isterim görsel videolar konusunda
başarılar dilerim iyi günler
