• 19-08-2008, 22:54:48
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Sitemize Yeni Tema Uygulaması Yapılmış olup sizlerin beğenise sunmak istedik Nasıl olmuş ? Nasıl geliştirilebilir.eksik veya + larını paylaşırmısınız ?

    ASP, ASP.NET, PHP, JAVA, Pyton, AJAX, Java Script, HTML, dHTML, DELPHI, Visual Basic, Perl, CGI, XML
  • 19-08-2008, 23:12:06
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hoş olmuş başarılar
  • 19-08-2008, 23:18:21
    #3
    Mavi renk fazla kullanılmış. Gözü yoruyor. Sağ ve sol blok başlıkları beyaz renkli okunmuyor.
    İyi değil : (

    Ayrıca başka bir sitede daha görmüştüm bu görünümü. O zamanda beğenmemiştim (:

    Başarılar.
  • 20-08-2008, 00:01:17
    #4
    Teşekkürler arkadaşlar yorumlarınız için
  • 20-08-2008, 00:27:20
    #5
    Ferid di sanırım kardeş siteni önceden de biliyorum dersler açılmıyor yani görsel olanlar ama bu kadar emek harcaman güzel bu nuke teması senin siteye ghiç gitmemiş eskisi bile daha iyidi bence tasarımı değiştir.

    Kolay gelsin
  • 20-08-2008, 00:32:09
    #6
    evet Eski Sahibi ferdiydi
    Sitemiz'in bulunduğu Sunucunun hddsi yanması sonucu 20Gb lik görsel ders arşivimiz gitti.
    bunun yanında rapide atmış olduğumuz dersleri yerine koyabildik.
    şuan php - aspnet - firework kategorisindeki derslerde sorun yoktur.
    en yakın zamanda Arşivi tekrar yerine koyacağız.
    Bu arada Nuke Teması oldugunu nerden bildiniz
  • 20-08-2008, 00:53:24
    #7
    Eski temadan güzel ancak buda çok göz yoruyor,mavinin dışındada renkler kullanırsanız daha güzel olur..
  • 20-08-2008, 09:13:33
    #8
    PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet Eski Sahibi ferdiydi
    Sitemiz'in bulunduğu Sunucunun hddsi yanması sonucu 20Gb lik görsel ders arşivimiz gitti.
    bunun yanında rapide atmış olduğumuz dersleri yerine koyabildik.
    şuan php - aspnet - firework kategorisindeki derslerde sorun yoktur.
    en yakın zamanda Arşivi tekrar yerine koyacağız.
    Bu arada Nuke Teması oldugunu nerden bildiniz
    ee ben nukenin içinden biriyim "artistbaron" temayıda yapan ibo e onuda tanıyorum görür görmez anladım

    arşivinize üzüldüm bende katkılar yapmak isterim görsel videolar konusunda

    başarılar dilerim iyi günler
  • 20-08-2008, 09:15:15
    #9
    Hocam Gerçekten büyük iyilik etmiş olursunuz ayrıca tema yı Ferdi Arkadaşımız Giydirdi ve sitenin altında Gördüğünüz gibi hiçbir şekilde Copyrgiht silinmedi + olarak ibodan da Birebir yanına gidilerek izin alındı.
    Sizede msn adresimi pm atıyorum