Kişisel web sitem açıldı ! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kişisel web sitem açıldı !
15
●
850
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Kişisel web sitem açıldı !
1
2
19-08-2008, 02:27:24
#10
sosyopat
tema tema tema.
acil değiştir. daha sadece,ağır bir tema kullan.
bu çok janjanlı olmuş
19-08-2008, 12:12:41
#11
Zyxel
Üyeliği durduruldu
Başka güzel bir tema bulamadım ki?
Peki şu an ki tema nasıl?
19-08-2008, 12:22:17
#12
wm_xfreex
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
başarılar..
19-08-2008, 12:23:51
#13
ibr_cnr
iyi bloglamalar. tema orta.
19-08-2008, 19:07:21
#14
Zyxel
Üyeliği durduruldu
Temaya herkes laf atıyor. Birileri bana tema önerebilir mi?
19-08-2008, 20:11:34
#15
By_Wade
Demo
-
İndir
/
Kaynak
Gayet sade
19-08-2008, 20:24:02
#16
Zyxel
Üyeliği durduruldu
By_Wade adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Demo
-
İndir
/
Kaynak
Gayet sade
Bu çok sade oldu ama. Kişisel bir siteye gitmez ki...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler