• 14-08-2008, 11:08:55
    #1
    Arkadaşlar Hoş Geldiniz.. | Grup Hepsi Fan Club | Grup Hepsi Resimleri | Cemre | Eren | Gülçin | Yasemin | Fan Sitesi için Bir Tv Kayıt Ekibi Yaratıyoruz..Sizde Katılmak İsterseniz Gerekenler Aşağıda..

    Hepsi Grubu Tv ye Veya Radyoya Çıktığında Kayıt Yapabilecek 5 Arkadaş Arıyoruz..İlgilenenler özel mesaj atsınlar..başka sorularınız varsa burdan cevaplayabilirim...
  • 03-09-2008, 14:15:27
    #2
    İnca Marka Bi TV Kartım var.
    ProgDBV İle Kayıt Yaparım.
    Camtasia Studio 5 İle Üzerine Yazı Resim Vs Atarız.
    Google Video Yüklerim.
    Kayıt Bası Çalısırım.
    en yüksek kalite'de kayıt 1 sn 1 mb oluyor.
    en düsük 4 sn 1 mb ( Tavsiye Etmem çok )
    1 mb = 20 YKR.
    10 mb = 2 YTL'dir..
    Üzerine Resim Yazı vs bu fiyat Dagil.
    TV Kartı Dijital'dir
    Analog'da Var.
    Analog takma ücreti 10 ytl ilave alırım.
    Konu Yeride Burası Diğildir Belirtmek isterim.
  • 03-09-2008, 22:24:54
    #3
    teşekkürler ama ben bi grup kurdum zaten
  • 03-09-2008, 22:28:48
    #4
    o zaman rapor etelim hem kaldırsınlar hem'de konıu yanlıs yerde.