• 25-09-2005, 13:01:28
    #1
    Arkadaşlar ile öyle konuşuyorduk ve dedik neden bizde film gibi komik şeler yapmıyoruz dedik ???

    www.KimBunlar.cjb.net şuan tanıtım film'imizi siteye koyduk. Bi kaç gün içinde diğer filmlerimizide koyucaz.

    İlk film'mimz için yorumlarınız ?? Bizden bi çacık olurmu ??

    Not: Biraz uzun sürebilir yüklemesi, bilgisayarınızada inderebilirsiniz.
  • 25-09-2005, 13:12:12
    #2
    eheh ev çekimi ***** havası sezdim ilk saniyelerde euheuheuh
  • 25-09-2005, 13:21:32
    #3
    Lose adlı üyeden alıntı:
    eheh ev çekimi ***** havası sezdim ilk saniyelerde euheuheuh
    Şahin abiye rakip olamayız biz

    Harby arkadaşlar nasıl olmuş, çok kötüse hiç girmeyek bu işe
  • 25-09-2005, 13:23:47
    #4
    Misafir
    Kalyoncu adlı üyeden alıntı:
    Şahin abiye rakip olamayız biz

    Harby arkadaşlar nasıl olmuş, çok kötüse hiç girmeyek bu işe
    Hangi İşe ?
    Artizmi olacanız
  • 25-09-2005, 13:32:32
    #5
    45T
    Üyeliği durduruldu
    birader aman bu işten uzak durun. yazık etmeyin piyasaya
  • 25-09-2005, 13:41:48
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pafüm şişesi mi berbat olmuş, görüntü kalitesiyle, oyuncularıyla, konusuyla rezillik. hemen bırakın bu işi
  • 25-09-2005, 13:42:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    şimdi 4 eleman evde takılıyo canları sıkılıyo tabi len diyo okullarda açıldı açılcak az kaldı ne yapsakda bugün bi haşarılık yapsak be aksiyon yapsak diyo
    o diyo ibo diyo ne yapalım len diyo ibo diyo ahmet ne edelim diyo şu uzun a soralım diyo engin ne yapalım diyo engin diyo bana bulaşmayın diyo ben çorabı elime takacam oturcam
    ee ahmet sen ne yapacan diyo engin ahmet de diyo ki senin o çorap yüzünden parfüm bitti diyo kafam bozuk uğraşma benle diyo ordan ibrahimde bağrıyor durunla diyo işim var bilgisayarın önünde azıcık sessiz olun.

    tak o sırada fatihin kafada ampul yanıyo geliyo diyoki sen diyo bilgisayarın önünde otur sende tak eline çorabı köşede bi yerde otur sende geç pencerenin önüne bişeyler de konuş işte ben burda durduğum yerde duracam hatta ahmet o parfüm şişesini at aşağıya sonrada eğilin la de adamın kafaya attım de eğillen de görcek adam zıplıyoo
    de diyo tamam diyo yapıyola.
  • 25-09-2005, 13:47:26
    #8
    Misafir
    neo adlı üyeden alıntı:
    şimdi 4 eleman evde takılıyo canları sıkılıyo tabi len diyo okullarda açıldı açılcak az kaldı ne yapsakda bugün bi haşarılık yapsak be aksiyon yapsak diyo
    o diyo ibo diyo ne yapalım len diyo ibo diyo ahmet ne edelim diyo şu uzun a soralım diyo engin ne yapalım diyo engin diyo bana bulaşmayın diyo ben çorabı elime takacam oturcam
    ee ahmet sen ne yapacan diyo engin ahmet de diyo ki senin o çorap yüzünden parfüm bitti diyo kafam bozuk uğraşma benle diyo ordan ibrahimde bağrıyor durunla diyo işim var bilgisayarın önünde azıcık sessiz olun.

    tak o sırada fatihin kafada ampul yanıyo geliyo diyoki sen diyo bilgisayarın önünde otur sende tak eline çorabı köşede bi yerde otur sende geç pencerenin önüne bişeyler de konuş işte ben burda durduğum yerde duracam hatta ahmet o parfüm şişesini at aşağıya sonrada eğilin la de adamın kafaya attım de eğillen de görcek adam zıplıyoo
    de diyo tamam diyo yapıyola.
    Haha, süper özet
  • 25-09-2005, 14:14:43
    #9
    neo adlı üyeden alıntı:
    şimdi 4 eleman evde takılıyo canları sıkılıyo tabi len diyo okullarda açıldı açılcak az kaldı ne yapsakda bugün bi haşarılık yapsak be aksiyon yapsak diyo
    o diyo ibo diyo ne yapalım len diyo ibo diyo ahmet ne edelim diyo şu uzun a soralım diyo engin ne yapalım diyo engin diyo bana bulaşmayın diyo ben çorabı elime takacam oturcam
    ee ahmet sen ne yapacan diyo engin ahmet de diyo ki senin o çorap yüzünden parfüm bitti diyo kafam bozuk uğraşma benle diyo ordan ibrahimde bağrıyor durunla diyo işim var bilgisayarın önünde azıcık sessiz olun.

    tak o sırada fatihin kafada ampul yanıyo geliyo diyoki sen diyo bilgisayarın önünde otur sende tak eline çorabı köşede bi yerde otur sende geç pencerenin önüne bişeyler de konuş işte ben burda durduğum yerde duracam hatta ahmet o parfüm şişesini at aşağıya sonrada eğilin la de adamın kafaya attım de eğillen de görcek adam zıplıyoo
    de diyo tamam diyo yapıyola.

    Yaw bunlar düzmece değil ki harby den ora bir adam vardı, hepsi doğaçlama yaw bunların,

    Ordaki arkadaş kamera denemesi yapıyordu, diğerleri can sıkıntısından naptıklarını bilmiyorlardı