• 03-10-2006, 01:03:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    biri silebilir mi bunu lütfen
  • 03-10-2006, 01:08:52
    #2
    tasarım sade,güzel bi banner koyabilirsin sitenin sadeliğine uygun,bence login kısmını üste alsan daha iyi olabilir,bide yukardaki aram bölümünün butonunu koymamışsın.
  • 03-10-2006, 01:14:44
    #3
    içerik olarak güzel site daha da geliştirirsin inşallah.
    adsense biraz cok mu olmus ne