• 02-10-2006, 23:58:33
    #1
    WWW.CELIKJANT.COM Siteyi açalı yaklaşık 8 ay oldu,tamamen asp deneme amaçlı başladım ama sonra gittikçe bu asp kodlama ve site tasarımı hoşuma gitti siteyi geliştirebilmek için hertürlü önerinizi,iyi kötü eleştirinizi bekliyorum.Teşekkürler
  • 03-10-2006, 00:03:04
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bence gayet güzel, ellerine sağlık. Meraklıları için bir tartışma, tanışma ortamı da eklenebilir. Böylece ziyaretçi kazanmış olur.
  • 03-10-2006, 00:04:20
    #3
    Motor jant ve lastik bölümüde fena olmazdı aslında mesela KTM marka motorun jantını bulmak çok zor bir iştir.
  • 03-10-2006, 00:08:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    jantların fotoları yok sanırım
  • 03-10-2006, 00:17:32
    #5
    Aslında ilan sitesi şeklinde yapmaya çalıştım yani resimleri ilan verenler ekliyor,resim olmazsa varsayılan marka ve model resimlerini koymayı düşünüyorum.
    Motorlar içinde bi kategori açmayı düşünüyorum,yorumlarınız için teşekkürler.
  • 03-10-2006, 00:19:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kardeş Tek Kelime İle Süperr başkada sözüm yok helal olsun sana harbiden süper tasarım sistem brabo...
  • 03-10-2006, 00:21:54
    #7
    Teşekkürler Efsane.
  • 03-10-2006, 01:14:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten yiğidi öldür hakkını ver.
    Tebrik ederim oldukça başarılı site.
  • 03-10-2006, 01:16:33
    #9
    farklı konu guzel site.tbr