• 21-07-2008, 15:53:30
    #1
    Daha kuralı 1-2 gün oldu konu yığıyorum..Düşünceleriniz ?

    Cnbce Dizileri
  • 22-07-2008, 13:02:06
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O.C 'yi de koysaydın.2.keredir tekrar izliyorum
  • 22-07-2008, 13:03:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Senfield yok ise site de yoktur..

    Hayırlı Olsun...
  • 22-07-2008, 13:05:08
    #4
    Bir dexter delisi olarak proje hayırlı olsun diyorum :d Deliyim bu diziye ben ya.
  • 22-07-2008, 13:13:06
    #5
    Arkadaşlar bildiğiniz bilmediğiniz bütün dizileri yayınlıycam ama 1-2 gün doluydum şimdi yığmaya başllıyorum...Merak etmeyin tüm diziler yayınlanacak..


    Teşekkürler bu arada görüşleriniz için...