• 16-07-2008, 13:22:13
    #10
    Arkadaşım tasarımı kesinlikle değiştirmelisin
  • 27-07-2008, 18:49:22
    #11
    arkadaşlar tasarımı değiştirdim şimdi nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum tşkrler
  • 27-07-2008, 18:52:47
    #12
    Üyeliği durduruldu
    güzel ama, oyun sitesi için kapalı renk olmuş açık tonlar kullansan çok daha iyi olur.
  • 27-07-2008, 18:56:08
    #13
    Üyeliği durduruldu
    içim karardı ya
  • 27-07-2008, 19:11:42
    #14
    valla mı o kadarmı kötü yaw
  • 27-07-2008, 19:26:06
    #15
    karanlık olmuş ewt biraz daha canlı renkler kullanırsan iyi olur
  • 27-07-2008, 19:38:02
    #16
    Canlı renkler kullansaydın iyi olurdu.
  • 27-07-2008, 20:08:02
    #17
    ddeğiştirdim sanırım oldu yardımcı olan arkadaşlara tşkrler
  • 27-07-2008, 20:23:21
    #18
    Renkler bu sefer daha canlı olmuş. Ben beğendim şimdiki halini