• 18-02-2019, 02:00:32
    #10
    Çok karmaşık duruyor
  • 18-02-2019, 02:06:06
    #11
    Hocam elinize sağlık, inanın samimiyetimle söylüyorum temayı çok beğendim. Siteye girdiğimde mükemmel bir görünüm var.
    Başarılarınızın devamını diliyorum.
  • 18-02-2019, 02:35:20
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bloggokhantekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam elinize sağlık, inanın samimiyetimle söylüyorum temayı çok beğendim. Siteye girdiğimde mükemmel bir görünüm var.
    Başarılarınızın devamını diliyorum.
    Çok teşekkür ederim hocam.
    Sevgiler.
  • 18-02-2019, 02:38:45
    #13
    ystr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim hocam.
    Sevgiler.
    Rica ederim hocam.
    Sevgiler.
  • 18-02-2019, 02:49:16
    #14
    tek kelime ile mükemmel başarılar
  • 18-02-2019, 02:54:40
    #15
    hocam baya iyi olmuş mobilden girdim de sadece kendi görselinizi biraz küçültüp birazda aşaı tarafı alırsanız mükemmel olur. kendi fikrim sadece baya iyi olmuş elinize sağlık. başarılar
  • 18-02-2019, 03:19:40
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Cok sagolun hocam
  • 18-02-2019, 10:37:12
    #17
    fena değil hocam tasarımı sevdim başarılar dilerim
  • 18-02-2019, 10:53:29
    #18
    tasarım çok hoşuma gitti