k2an adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
warya prison Break 1 Numara 2. Sıraba bnm için My name is Eral war bitiyorum o adama walla cok gulduruo beni
27
●1.623

ben çoktan beridir düşünüyordum, çünkü bu kanalı çok seviyorum. Herşeyden önce işim gereğide ingilizceden uzaklaşmamam lazım. ve CNBC-e sağolsun, dışarıda yapamadığım pratiği onun sayesinde yapabiliyorum. Liseden beri seyrederim bu kanalı, ingilizceme katkısı tartışılmaz bile... Bu konu hakkında biraz toplanalım, nasıl kendimi geliştirdiğime ilişkin tecrübelerimi de sizinle paylaşacağım.. Bence çok geç kalmadık... Bu forum gerçekten çok farklı olacak! idda ediyorum Kalitesi en az R10 gibi olacak!!!, hatta bu noktada destek için R10 yönetimi de bekliyorum
kar gütme gibi bir derdim yok zaten... nitekim forum sitelerinden o işin mümkün olmadığını, forum sahipleri bilirler... R10 bugunlere maddiyatı ikinci plana aldığı ve paylaşıma önem verdiği için geldi.