• 15-09-2006, 18:56:36
    #19
    k2an adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    : )

    Elimizde lost ve how i met your motherda vardır

    warya prison Break 1 Numara 2. Sıraba bnm için My name is Eral war bitiyorum o adama walla cok gulduruo beni
  • 15-09-2006, 18:57:43
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kendi forumuma ticari bir bolge mi açsam acaba , baksana yaw iş kıymte bindi diziler 2dkda

    Kayıt ol
  • 18-09-2006, 11:48:42
    #21
    Hala ve Hala yeni kayıt bekliyorum
  • 18-09-2006, 12:25:17
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ben şimdi kayıt oldum ama ekimin ilk haftasına kadar yoğrunum

    mod yaparsan sevinirim
  • 18-09-2006, 12:26:08
    #23
    drstranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala ve Hala yeni kayıt bekliyorum
    ya uye oldum olmasına ben ama hostta bi yavaslık war
  • 18-09-2006, 12:40:19
    #24
    Hocam çok güzel, yakusha hoş olmuş ayrıca tebrikler Yakusha forumundan tanıyormuyuz?

    Bende düşündüm bu işi ama bu adamlar baya bir yol almışlar
    CNBC-e İzleyici Sitesi - www.cnbce.tv
  • 18-09-2006, 13:16:46
    #25
    fatihalp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok güzel,
    hocam, teşekkürler de rakiplerin tanıtımını yapmasak ben çoktan beridir düşünüyordum, çünkü bu kanalı çok seviyorum. Herşeyden önce işim gereğide ingilizceden uzaklaşmamam lazım. ve CNBC-e sağolsun, dışarıda yapamadığım pratiği onun sayesinde yapabiliyorum. Liseden beri seyrederim bu kanalı, ingilizceme katkısı tartışılmaz bile... Bu konu hakkında biraz toplanalım, nasıl kendimi geliştirdiğime ilişkin tecrübelerimi de sizinle paylaşacağım.. Bence çok geç kalmadık... Bu forum gerçekten çok farklı olacak! idda ediyorum Kalitesi en az R10 gibi olacak!!!, hatta bu noktada destek için R10 yönetimi de bekliyorum kar gütme gibi bir derdim yok zaten... nitekim forum sitelerinden o işin mümkün olmadığını, forum sahipleri bilirler... R10 bugunlere maddiyatı ikinci plana aldığı ve paylaşıma önem verdiği için geldi.

    Sadece bir Fan ve Fun sitesi bu site!! Cnbc-e sevenlerin buluşma mekanı olacak, paylaşım artacak ve bir misyon üstlenip, bu kanalın gerçekten kaliteli yayınlar yaptığını herkese göstereceğiz, bu kanalla tanışmayanlar içinde CNBC-e İzleyici & Fun Sitesi, CNBC-e Ekranı, CNBC-e Forumu referans olacak

    p.s: Site zaman zaman yavaşlıyor sanırım, hosting şirketine ileticem bunu. Ancak biraz toplanalım niyetim daha iyi bir servera geçmek zaten....

    Kayıt ol
  • 18-09-2006, 13:27:49
    #26
    Misafir
    Foruma giremıyorum veri aktarılıyor diyor bekliyor
  • 18-09-2006, 13:47:09
    #27
    drstranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    p.s: Site zaman zaman yavaşlıyor sanırım, hosting şirketine ileticem bunu. Ancak biraz toplanalım niyetim daha iyi bir servera geçmek zaten....

    Kayıt ol

    zaman zaman deil :S siteyi actıgından beri foruma giremiorum walla