hocam, teşekkürler de rakiplerin tanıtımını yapmasak

ben çoktan beridir düşünüyordum, çünkü bu kanalı çok seviyorum. Herşeyden önce işim gereğide ingilizceden uzaklaşmamam lazım. ve CNBC-e sağolsun, dışarıda yapamadığım pratiği onun sayesinde yapabiliyorum. Liseden beri seyrederim bu kanalı, ingilizceme katkısı tartışılmaz bile... Bu konu hakkında biraz toplanalım, nasıl kendimi geliştirdiğime ilişkin tecrübelerimi de sizinle paylaşacağım.. Bence çok geç kalmadık... Bu forum gerçekten çok farklı olacak! idda ediyorum Kalitesi en az R10 gibi olacak!!!,
hatta bu noktada destek için R10 yönetimi de bekliyorum
kar gütme gibi bir derdim yok zaten... nitekim forum sitelerinden o işin mümkün olmadığını, forum sahipleri bilirler... R10 bugunlere maddiyatı ikinci plana aldığı ve paylaşıma önem verdiği için geldi.
Sadece bir Fan ve Fun sitesi bu site!! Cnbc-e sevenlerin buluşma mekanı olacak, paylaşım artacak ve bir misyon üstlenip, bu kanalın gerçekten kaliteli yayınlar yaptığını herkese göstereceğiz, bu kanalla tanışmayanlar içinde
CNBC-e İzleyici & Fun Sitesi, CNBC-e Ekranı, CNBC-e Forumu referans olacak
p.s: Site zaman zaman yavaşlıyor sanırım, hosting şirketine ileticem bunu. Ancak biraz toplanalım niyetim daha iyi bir servera geçmek zaten....
Kayıt ol