• 27-06-2008, 20:59:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar yeni açtığım sitem hakkında sizin yorumlarınızı almak istedim.
    Gözden kaçan hataları v.b şeyleri konu altına yazarsanız sevinirim sizin yorumlarınız benim için önemli.
    Sitede içerik az yakında siteyi doldurucam.
    Tuning
  • 27-06-2008, 23:57:21
    #2
    hım güzel ama bana biraz sade geldi ve gözüm direk şeye takıldı allta neden yani sitende nede 2 tane sayac sitesi var bi tanesi sayamıyormu iyi çalışmalar...
  • 28-06-2008, 00:23:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    UcretsizVideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hım güzel ama bana biraz sade geldi ve gözüm direk şeye takıldı allta neden yani sitende nede 2 tane sayac sitesi var bi tanesi sayamıyormu iyi çalışmalar...
    Yorum için sağol.Siteyi sade yapmaya çalıştım iki sayaca gelince garantiye almak istedim
  • 28-06-2008, 00:26:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    UcretsizVideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hım güzel ama bana biraz sade geldi ve gözüm direk şeye takıldı allta neden yani sitende nede 2 tane sayac sitesi var bi tanesi sayamıyormu iyi çalışmalar...
    2 side eksik sayıyo 2 side beta aşamasında

    site için diyeceğim şey ise gercektende çok sade forum kur tabi forumu ana sayfaya kurma ilk açıldıgında haber siteleri gibi olsun işte videolara,forumlara,resimler kategorisi yaparsın
  • 28-06-2008, 01:03:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kral18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 side eksik sayıyo 2 side beta aşamasında
    site için diyeceğim şey ise gercektende çok sade forum kur tabi forumu ana sayfaya kurma ilk açıldıgında haber siteleri gibi olsun işte videolara,forumlara,resimler kategorisi yaparsın
    Forumu ilk başta kurmak istemedim hit geldikten sonra daha iyi olur diye düşündüm.
  • 28-06-2008, 21:32:12
    #6
    Sade ve kullanışlı bir site olmuş.

    Sağolasın.
  • 29-06-2008, 02:05:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    HemenHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sade ve kullanışlı bir site olmuş.
    Sağolasın.
    Yorum için teşekkürler.
    Arkadaşlar reklam yerleşimleri nasıl ?