Sitenin indexinide R10'un aynısı yapmasaydın güzel olurdu. Yani site şuan sende mi bilmiyorum ama konuyu hortlatmamın sebebi google'dan yazıpta bulmam. iNdexini değiş bence...
bencede çalıntı işlerle biryere gelemezsiniz. ayrıca birşey dikkatimi çekti fake user dolu forum :P forum istatistiklerine göre 197 online alt tarafta 30 online böyle biryere gelinmez.