• 10-09-2006, 13:56:30
    #1
    phpBB üstüne kurulu olan ***** sitemize beklerim. Şuan boş ama paralı editörler alıcam 10 güne dolup taşacak inşallah.

    www.darkemor.info
  • 10-09-2006, 17:31:15
    #2
    bosta lafmı.editorlere verdigin o parayla cok ta bos kalır.
  • 10-09-2006, 19:10:25
    #3
    Dediğinizi birde anlayan bilsem