• 13-06-2008, 19:48:51
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Canlimac

    hayırlı olsun.
  • 13-06-2008, 21:23:02
    #2
    Siteni tamamladıktan sonra yayınlasan bence daha iyi olurdu. Şuan sitene girenlerin en fazla duracağı 30 saniyedir.
  • 13-06-2008, 22:39:04
    #3
    6 saniye sonra çıktım
  • 28-06-2008, 13:59:00
    #4
    amatörce bi site
  • 28-06-2008, 16:02:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hakanakkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amatörce bi site
    ++ Aynen Çok Eksiği Var