• 31-05-2008, 18:03:50
    #10
    hayırlı olsun güzel bir çalışma
  • 31-05-2008, 18:05:52
    #11
    bildiğim kadarıyla vbulletiner bayaadır açık.

    1 ayı geçti sanırım.
  • 31-05-2008, 18:07:03
    #12
    uzun bir süredir var. ama yeni yapılanmaya girdi. yönetim değişti site el değiştirdi.
  • 31-05-2008, 18:23:22
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Kısa bir süre içinde sitede türkiyede göremediğiniz kodlamalar olucak
    Bu arada düşünceleriniz için teşekkür ederim.
  • 31-05-2008, 21:29:22
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı oLsun BuRaCH abi.
  • 01-06-2008, 20:15:58
    #15
    Ellerine Sağlık Burak. Eklentiler, Tasarım Ve Kodlama Mükemmel Olmuş. Yine Yapmışsın Yapacağını.
    Konuşturmuşsun vBulletin Bilgini =)
  • 01-06-2008, 21:46:38
    #16
    Üyeliği durduruldu
    hayırlısı olsun,gercekten güzel bir site oldu =)
  • 01-06-2008, 22:02:16
    #17
    Hayırlı olsun kardes
  • 01-06-2008, 22:32:00
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlısı olsun. Ama burach ben seni ne zaman görsem yeni bi site açıyorsun vbulletin destek hakkında. Kalıcı bi yer yapmalsın bence