• 16-05-2008, 19:43:38
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Daha önce tanitmis oldugum siteyi gerek server problemleri ve gerekse domain ismine sonradan gicik kapmam dolayisiyla kapatmak zorunda kaldim.

    Baska bir domainle siteyi yeniden kurdum, eksik ve göze carpan aksakliklari yazarsin memnun olurum..

    http://www.forumela.net

    Arkadaslar birde cok yanlizim ekip diye birsey hemen hemen yok gibi, yardimci olabilecek ve moderatörlük felan yapmayi becerebilecek yardimsever arkadaslarin acil yardimina ihtiyacm var.

    Söyle r10'un yada iyinetin logosuna benzer ufak sirin bi logo yapabilecek arkadaslar yapip verebilirse itiraz etmem Bu konuda hem cok zevksizim hemde elimden gelmiyor, o yüzden becerebilen arkadaslarin yardimina ihtiyacim var
  • 16-05-2008, 19:50:48
    #2
    forum vbulletin ve sanırım lisansında yok
  • 16-05-2008, 20:49:27
    #3
    Yanlış anlama kardeş ama forum sitelerinden artık gına geldi bence tek bir amaca hizmet eden bir site yapmak çok daha mantıklıydı
  • 17-05-2008, 00:07:56
    #4
    helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlama kardeş ama forum sitelerinden artık gına geldi bence tek bir amaca hizmet eden bir site yapmak çok daha mantıklıydı
    bencede..!
  • 18-05-2008, 23:32:02
    #5
    yılma abi
  • 19-05-2008, 13:47:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bence bir web sitesinin bir konusu olmalı. Forumlarda da bir konu ele alınmalı. Mesela koleksiyon, sağlık, dünya edebiyatı gibi. Ben onlarca popüler konunun olduğu forumların bu kadar çok olmasının Türkiye'de internet kalitesini ciddi ölçüde düşürdüğünü düşünüyorum.