Baska bir domainle siteyi yeniden kurdum, eksik ve göze carpan aksakliklari yazarsin memnun olurum..
http://www.forumela.net
Arkadaslar birde cok yanlizim ekip diye birsey hemen hemen yok gibi, yardimci olabilecek ve moderatörlük felan yapmayi becerebilecek yardimsever arkadaslarin acil yardimina ihtiyacm var.
Söyle r10'un yada iyinetin logosuna benzer ufak sirin bi logo yapabilecek arkadaslar yapip verebilirse itiraz etmem
Bu konuda hem cok zevksizim hemde elimden gelmiyor, o yüzden becerebilen arkadaslarin yardimina ihtiyacim var