• 05-05-2008, 19:30:38
    #1
    Ağırlıklı olarak nuke temalarına yer vermeyi planlıyoruz.Hazirandan itibaren buna hızlıca el atıcaz. Destek sitesi olarak farklı bi isim düşündük. Buyrun bakın

    NUKECAFE.COM | Php-Nuke Destek Sitesi
  • 05-05-2008, 23:20:49
    #2
    valla güzel olur herkes tema veriyo ama kimse güzel bi tema yapamıyo
  • 05-05-2008, 23:50:12
    #3
    phpnuke antika oldu yav. En son ne zaman kullandım hiç hatırlamıyorum .Ama phpnuke kullanan arkadaş varsa , içeriği geliştirirseniz iyi bir kaynak olabilir
  • 07-05-2008, 17:42:56
    #4
    Değerlendirmesini bilene antika gelmez
  • 14-05-2008, 23:29:24
    #5
    hayırlı olsun tugican xD

    sen çakarmıydın nuke fln