Ağırlıklı olarak nuke temalarına yer vermeyi planlıyoruz.Hazirandan itibaren buna hızlıca el atıcaz. Destek sitesi olarak farklı bi isim düşündük. Buyrun bakın
phpnuke antika oldu yav. En son ne zaman kullandım hiç hatırlamıyorum .Ama phpnuke kullanan arkadaş varsa , içeriği geliştirirseniz iyi bir kaynak olabilir