• 23-08-2006, 22:37:15
    #10
    Cok kötü değil bencede ama joomla sanki daha cok blog sitesine dönmüş biraz daha toparla yazi renkleri yazi boyutları site güzel olur.
  • 24-08-2006, 01:00:36
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ust cok guzelde

    alt kisim biraz ozen istiyor, yazi tipi ve renki uyumu olsun