• 05-01-2009, 08:04:17
    #10
    aman nazar deymesin

    bende download siteleri ile uraşıyorum seninkine aşık oldum diyebilirim :/
  • 05-01-2009, 08:25:56
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim de tasarımın şıklığı ve renkleri hoşuma gitti.Uyum güzel karmaşık bir yapısı yok sitenin.Elinize sağlık
  • 06-01-2009, 20:16:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    stCre3p , mertweb teşekkürler.

    yeni bölümler de yakında açılacak.(yama,driver,font vs.) yabancı site aramaktayım çekmek için...