• 28-04-2008, 19:23:02
    #1
    Selam .. yeni bir arkadaşlık sitesi kurdum .. daha 1 hafta oldu ama gelecekte inanılmaz olucak .. Eğlence , Oyun ve Arkadaşlık Portalı .. üyeliğinizi beklerim ..
  • 28-04-2008, 19:24:36
    #2
    Deneyelim bakalım
  • 28-04-2008, 19:36:12
    #3
    merhaba bu sitenin geleceği yok arkadaşım senin olmayan tasarım özenti domain belki marez bir scriptle imkansız
  • 28-04-2008, 19:48:52
    #4
    marez ..burble gibi bi scriptti editlemişsin grafikleri o kadar..
  • 29-04-2008, 00:22:13
    #5
    Ecnebi diye bir ırkmı var ?
  • 29-04-2008, 00:50:06
    #6
    izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ecnebi diye bir ırkmı var ?
    Yerel bir sive ile site kurma fikrim vardi arkadas projemi calmis :P Bu daha cok tanitimdan ziyade uye olma cagrisi, pusulasi gibi geldi ama olmucam facebook un orjinali yeterince zamanimi aliyor zaten. Hayirli olur insallah.