• 06-04-2008, 22:46:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bi gebzeLi oLarak forum actım arkadaslar umarım herkesin hosuna gider yorumlarınızı bekliyorum bide uye olursanız sevinirim Gebze Eskiçarsı,Gebze Spor,Mor Menekseler,EskiÇarsı,
  • 07-04-2008, 19:44:42
    #2
    bende gebzede oturuyorum ama değermi :S
  • 09-05-2008, 15:20:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    demekki degiyo kardeş
  • 14-05-2008, 00:26:22
    #4
    bende gebze
  • 20-05-2008, 11:19:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    o zaman foruma üye olmayı unutmayın tskk ederim
  • 20-05-2008, 11:21:40
    #6
    Bende gebzeliyim eski çarşı değil beylikbağı üye olcam kardeş ha bi arada r10 gebze buluşması yapalım

    Edit : üye oldum webmanyak kullanıcı adı ile müsait olunca biraz post kasacam forumuna kardeş kolay gelsin
  • 20-05-2008, 11:25:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bende beylik bagındanım mimarsinan
  • 20-05-2008, 11:32:20
    #8
    xCaNx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende beylik bagındanım mimarsinan
    Kadir Bakkal
  • 20-05-2008, 11:37:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bak yakınız ismin ne senin belki tanırım