Bende gebzeliyim eski çarşı değil beylikbağı üye olcam kardeş ha bi arada r10 gebze buluşması yapalım

Edit : üye oldum webmanyak kullanıcı adı ile müsait olunca biraz post kasacam forumuna kardeş kolay gelsin