Konu
GebzeEskiCarsi.Com
20-05-2008, 11:21:40
#6
Serkan
Bende gebzeliyim eski çarşı değil beylikbağı
üye olcam kardeş ha bi arada r10 gebze buluşması yapalım
Edit : üye oldum webmanyak kullanıcı adı ile müsait olunca biraz post kasacam forumuna kardeş kolay gelsin