• 04-08-2006, 23:36:47
    #1
    blog açmak istiyordum bugun akşamütü oturdum onu yaptım.
    Mavixar * Blog
    mavixar ne diye sormayın mavi ile ilgili birşey olsun dedim sonra huyumdur sonunu garip birşey yapayım dedim mavixar çıktı ortaya.
  • 04-08-2006, 23:45:39
    #2
    güzel olmuş bekliyoruz çalıntı yazılarını
  • 04-08-2006, 23:48:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Desing başarılı.Eğer kendi imalatın ise eline sağlık...
  • 04-08-2006, 23:49:40
    #4
    eyw. arkadaÅŸlar.
    sapına kadar benim walla
    kodlamada diğer yaptığım sitelerden yararlandım kodları değiştirerek.
  • 04-08-2006, 23:50:29
    #5
    Güzell tebrikler..
  • 05-08-2006, 00:07:29
    #6
    Çok güzel olmuş. Yazılarını bekliyoruz
  • 05-08-2006, 01:26:56
    #7
    eyw. arkadaşlar o sizin güzelliğiniz
  • 06-08-2006, 13:19:41
    #8
    Gerçekten tasarım çok güzel bu arada inşallah bilgi tutar ben Fatih bilg. yazcam senelik 8.000$... Artık bizde bir yolunu bulcaz ödemek için...
  • 06-08-2006, 13:25:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    güzel olmuş tebrikler