• 22-03-2008, 12:37:10
    #1
    www.modifiyeliarabaresimleri.net

    arkadaşlar yeni bir araba sitesi açtım yavaş yavaş resim ekliyorum,görüşlerinizi bekliyorum

    resimde eklerseniz sevinirim

    www.modifiyeliarabaresimleri.net
  • 23-03-2008, 03:00:12
    #2
    ee beğenen yokmu
  • 23-03-2008, 04:00:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Güzel site ama siyah renk iç karartıyo
  • 23-03-2008, 11:42:45
    #4
    Invoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel site ama siyah renk iç karartıyo
    ya açık renkte denedim pek iyi durmadı ,siyah modifiyeye iyi gidio
  • 23-03-2008, 12:15:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bence de siyah olmasa daha güzel olurdu diye düşünüyorum. ama yine de güzel. içerik arttıkça daha da güzel olacaktır.
  • 23-03-2008, 12:29:45
    #6
    ThE_lAmP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence de siyah olmasa daha güzel olurdu diye düşünüyorum. ama yine de güzel. içerik arttıkça daha da güzel olacaktır.
    sende saol ampül
  • 23-03-2008, 12:49:17
    #7
    Ben siyah rengini bu tip sitelerde beğeniyorum şahsen.Siteye ayrı bir hava katıyor gibi geliyor bana bilmiyorum tabi zevkler tartışılmaz.Rengin dışında site kısa sürede güzel bir hal almış tebrikler ve başarılar orkan.
  • 23-03-2008, 13:01:49
    #8
    Emperor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben siyah rengini bu tip sitelerde beğeniyorum şahsen.Siteye ayrı bir hava katıyor gibi geliyor bana bilmiyorum tabi zevkler tartışılmaz.Rengin dışında site kısa sürede güzel bir hal almış tebrikler ve başarılar orkan.
    sağol abi
  • 23-03-2008, 22:52:45
    #9
    tbrkler emeğine sağlık güzel site olmuş aynı platformda yürüyoz senle bende modifiye hakkında bir forum sitesi açtım burda tanıttım saolsun yorum yazanlardan iyi görüşler aldım inş seninde başarıların devamını dilerim