• 23-03-2008, 23:05:51
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok güzel olmuş site Orkan.
    Peki fikir babası kim
    İnsan ona bi rep atar
  • 23-03-2008, 23:08:16
    #11
    google reklamlarını biraz fazla koymuşsun
  • 23-03-2008, 23:22:27
    #12
    backdoor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel olmuş site Orkan.
    Peki fikir babası kim
    İnsan ona bi rep atar
    valla babası iyi bir arkadaşım sağolsun
  • 24-03-2008, 12:01:02
    #13
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google reklamlarını biraz fazla koymuşsun
    kötü durmamış ama hehe