• 21-02-2008, 18:00:20
    #1
    özür dilerim konuyu yanlış yere açtım sanırım metni siliyorum.. gerekli bölüme ekliyorum..
  • 21-02-2008, 18:19:16
    #2
    Gerek yoktu katagori mod. tasırdı zahmet olmus