• 12-02-2008, 23:15:59
    #10
    İlk girişte 18 yaş sınırı butonu koyman siteyi daha ciddi bir seviyeye getirebilir..
  • 13-02-2008, 11:34:15
    #11
    bu buton işini bi yapabilsem....
  • 13-02-2008, 11:36:08
    #12
    efesdark ve extra ne ki siteyi bi yapıyım gezi düzenleyecem fabrikaya bira kazanlarında yıkanacağız.....
  • 13-02-2008, 11:37:30
    #13
    Misafir
    Bildiğim kadarıyla gazete ve televizyon yayıncılığınca, alkol ve tütün ürünlerinin reklamı, tanıtımı yapmak veya özendirmek vs yasak.. İnternet sitesi üzerinden özendirmek'de yasak illagal olabilir. Bunu bir araştır derim.. İlerde başın ağrımasın..
  • 13-02-2008, 14:22:32
    #14
    18 yaş butonu yapmaya çalışışıyorum birde fun klup gibi yapacam da ....
    ne zaman onu bilmiyorum.
  • 13-02-2008, 14:30:56
    #15
    girişteki doğum tarihi seçme kısmı çalışmıyor iede de ffde de... 18 den ufak girince üzgünüz felan diyor ama 18den büyük girince sürekli tekrar istiyor.
    Girişi sadece 18den büyüğüm ve 18den küçüğüm şeklinde 2 seçenek olarak yapsan daha iyi olur..
  • 13-02-2008, 15:16:10
    #16
    düzelttim şimdi çalışıyorda
    anasayfa butunua basınca tekrar çalışıyor...onu hallatemeye çalışoyorum tavsaiyei olan?

    bu arada senin logoyu kullandım okyay siteyi biraz toparlayım ücretli bişeyler yaparsın
  • 13-02-2008, 15:56:12
    #17
    werdas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düzelttim şimdi çalışıyorda
    anasayfa butunua basınca tekrar çalışıyor...onu hallatemeye çalışoyorum tavsaiyei olan?
    bu arada senin logoyu kullandım okyay siteyi biraz toparlayım ücretli bişeyler yaparsın
    logo istersen yine yapmaya çalışırım ama ücretle yapmıyorum işin görülsün yeter
  • 13-02-2008, 15:59:31
    #18
    teşekkür ettim...senin sitenin onursal başkanı yapcam..