düzelttim şimdi çalışıyorda
anasayfa butunua basınca tekrar çalışıyor...onu hallatemeye çalışoyorum tavsaiyei olan?
bu arada senin logoyu kullandım okyay siteyi biraz toparlayım ücretli bişeyler yaparsın
logo istersen yine yapmaya çalışırım ama ücretle yapmıyorum işin görülsün yeter