• 06-02-2008, 13:42:07
    #1
    sitemiz yeni açıldı

    Paylas-im.Net - Bilgi ve Tecrübe - vBulletin

    yorumlarınızı bekliyorum
  • 06-02-2008, 13:54:15
    #2
    Yha biz forum görmeye bıktık siz daha kurmaya bıkmadınız yaw Hadi bir amacınız olur tek birşeye yöenelirsiniz onu irdelersiniz süzersiniz vs. ama genel paylasım olması kötü.Yorum yapıalcak bişey yok.Yeni bişeyler yapın bizde yorum yapalım yani.
    İyi çalışmalar...